Let op: Primrose.nl is tijdelijk gesloten en helaas kunnen we u op dit moment niet helpen met
vragen die niet onder de garantie vallen. We verontschuldigen ons oprecht voor het
eventuele ongemak en werken er hard aan om de handel spoedig weer te hervatten.
Bij de meeste producten staat de verwachte levertijd aangegeven op de website, rechts naast de afbeelding van het betreffende product. Mocht deze informatie ontbreken, neemt u dan gerust contact met ons op. Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 15.00 uur, worden dezelfde dag verzonden. Bestellingen geplaatst na 15.00 uur of bestellingen geplaatst in het weekend, worden de volgende werkdag verzonden.
Waar blijft mijn bestelling?
Als u de bestelling niet binnen de aangegeven tijd ontvangen heeft, kunt u een email sturen naar info@primrose-nederland.nl met hierin duidelijk uw naam, postcode en eventueel uw ordernummer. Wij zullen u dan zo snel mogelijk bericht geven over de status van uw bestelling.
Hoelang is de garantie op producten?
Al onze producten hebben minstens 2 jaar garantie, met uitzondering van lampen.
Hoe kan ik betalen?
Wij accepteren de meeste creditcards (Electron, Visa, Maestro, Mastercard, Solo en Delta) met uitzondering van American Express.
U kunt betalen met PayPal indien u een PayPal-account heeft.
Tevens kunt u betalen via Ideal of door het overmaken per bank.
Retourbeleid
Als u niet tevreden bent met uw aankoop, dient u dit binnen 30 dagen na ontvangst aan ons te melden (per email of telefonisch) U kunt het desbetreffende product dan terugsturen. Klik hier om meer te weten te komen over ons retourbeleid.
Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 10.00 tot 18.00 uur. U kunt ons altijd een email sturen die wij zo snel mogelijk zullen beantwoorden.
Kan ik een bezoek brengen?
Wij hebben geen showroom waarin onze producten te zien zijn. U bent echter altijd van harte welkom om een bezoek te brengen aan ons magazijn in Reading, Engeland. U kunt op afspraak tussen 10.00 en 18.00 uur langskomen.